الأحد، 19 ديسمبر 2010

النهاية قربت يا نايمين و صرختي من قلب الحزين


اسمحلي اقولك

يارب كان كدة نفسي اكون احسن من كدة

نفسي احبك ذي ما حبتني ودتني دمك وحيتني

اذاي ارجع في حضنك اذاي تصدق قلبي اللي خانك

سمحت بفكري اني انميها خطيتي كنت دايما ارويها

كان نفسي ابعد عنها افرح لما اهرب منها

اديت لنفسي فرصة كبيرة خدعتني الخطية خدعة كبيرة

واتاريها خظة موضوعة فريدة مرسومةاكيد لكارثة خطيرة

بتخلي الحيرةبتزيد حيتين من الخطية تهرب لفين

ومن الندم تروح لمين اغفرلي ذنبي انا حزين

النهاية قربت يا نايمين و صرختي من قلب الحزين

هذة ليست كتابه عديه او تحكي قصة حزينة قوية

لكنها حقيقة مرة لاسف اصبحت هي كل الحكاية

بتبداء دايما بافكار مستخبية

وحروب داخل نفسك تصل بك

في النهاية الي طعنه قوية وبعدها تشعر انك قد اجرمت بخطية

هذة هي رسالتي اكتبها احكيها بكل ما فيها

اتمني دي تكون وصلت فكروا بيها بعنايا

رسالتي بوجه لشباب معطم الشباب اللي بيسقط نتيجه خطية

اتمني تكون صرختي سمعتوها وحستوها

ليست هناك تعليقات: